Allahın adı ilə Bir qrup insan məndən moizə və nəsihət tələb edir. Əgər onların məqsədi budursa ki, biz deyək, onlar eşitsin, başqa bir vaxt yenə biz deyək, onlar eşitsin, elə isə xəbərdar olanlar bilirlər ki, mən onların bu istəyini yerinə yetirməkdə acizəm. Əgər onlar hər iki dünayada mütləq səadət üçün kifayət edəcək bir söz deməyimi istəyirlərsə, onu mənim bəyanımdan çıxarıb sizə çatdırmağa yalnız Allah qadirdir. Elə isə deyirəm ki, yaradılşıın hədəfi bəndəlikdir.
و ما خلقت الجنَّ و الإنسَ إلا لیعبدونِ
Biz cinləri və insanları yalnız bizə ibadət etsinlər deyə yaratdlq. (Zariyat surəsi, ayə 56)
Bəndəliyin həqiqəti həm qəlbdə etiqadi cəhətdən, həm də zahiri rəftar baxımından günahı tərk etməkdir. Günah adət halına keçdikdən sonra onu tərk etmək yalnız insanın özünə davamlı nəzarəti ilə və hər bir vəziyyətdə, hər zamanda, hər məkanda – istər camaat arasında, istərsə də gizlində Allahı zikr etməklə mümkün olar. Allahı zikr etmək isə "Sübhanəllah vəl-həmdulillah” deməklə deyil, Allahı xatırlayıb halal-harama riayət etməkdir.
Biz İmam Sahibəzzamanı (Allah onun fərəcini tezləşdirsin) ona görə sevirik ki, hər bir şey onun vasitəsi ilə bizə çatır. Onu peyğəmbər (s) bizim üçün başçı təyin edib. Peyğəmbəri (s) ona görə sevirik ki, Allah-taala onu bizimlə Öz arasında vasitəçi etmişdir. Allahı ona görə sevirik ki, bütün xeyirlərin mənbəyidir, məxluqların vücudu Onun feyzidir.
Odur ki, əgər özümüzü və kamilliyə çatmağımızı istəyiriksə, Allahı sevməli, Allahı seviriksə, feyz vasitələrini – peyğəmbəri və onun vəsisini sevməliyik. Yoxsa ya özümüzü sevmirik, ya feyz mənbəyi olan Allahı sevmirik, ya da feyz vasitələrini sevmirik. Deməli, səadətin iksiri Allahı yada salmaqdır. Bədən üzvlərini mütləq səadətin səbəblərinə doğru hətəkət etdirən Odur. Feyz vasitələrinə təvəssül etməyimiz də Onun Özünün təyin etdiyi vasitələrə görədir. Səadətə çatmaq üçün onların hidayəti ilə hidayət olmalı və onların rəhbərliyi altında hərəkət etməliyik. Artıq izah istəməyin. Deyilənləri yazın, qəlbinizə həkk edin. O özü özünü izah edəcək. Əgər "Nə üçün özün əməl etmirsən.” - desəniz, onda deyirik: Əgər "Bütün bildiklərimizə əməl edirik.” - deməli olsaydıq, bəlkə də buraya gəlib, bunları bəyan etməyə hazır olmazdıq. Lakin tövsiyə nemətdir, ümidvarıq ki, məqsədə çatıdırsın. Qeyd etmək lazımdır ki, əgər müyəssər olsa, əməli nəsihət sözlə deyilən nəsihətdən daha üstündür.
İnsanları dilinizlə yox, əməlinizlə Allaha doğru çağırın.
Allah bizi və sizi Öz razı olduğu işlərə müvəffəq etsin və qəzəbinə səbəb olan işlərdən bizi qorusun. Vəs-səlamu əleykum və rəhmətullahi və bərəkatuh. Məşhəd, rəbiüləvvəl, 1420
islamazeri.az
|